چرا علائم نارسایی کلیه هستند باعث بسیاری از و چگونه به درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا علائم نارسایی کلیه هستند باعث بسیاری از و چگونه به درمان

چرا علائم نارسایی کلیه هستند باعث بسیاری از و چگونه CurarlaPor کلیه بیماری است که بسیاری از علائم و عوارض دیگر شود؟ شما می دانید کلیه ارگان های که کمک محصولات فیلتر زباله از sangre.También هستند درگیر در تنظیم فشار خون ، تعادل الکترولیتی، و تولید سلول های قرمز خون در بدن است. پس یک بار کلیه ها آسیب می بینند، بسیاری از علائم دیگر یک به یک رخ داده است.

علائم و نشانه های نارسایی کلیه چیست؟

نشانه های نارسایی کلیه به دلیل انباشت زباله در بدن است که می تواند باعث ضعف، اشکال در تنفس، بی حالی و ناتوانی confusión.La به حذف پتاسیم از جریان خون می تواند منجر به ریتم غیر طبیعی قلب و مرگ منجر شود ناگهانی. در ابتدا نارسایی کلیه ممکن است علائم ایجاد نمی کند.

چگونه به درمان نارسایی کلیه؟

علل متعددی از نارسایی کلیه و درمان بیماری زمینه ای وجود دارد، ممکن است اولین گام در اصلاح نارسایی کلیه.

برخی از علل بیماری کلیوی قابل درمان هستند و عملکرد کلیه می تواند به حالت عادی بازگشت. متاسفانه، نارسایی کلیه ممکن است مترقی در موقعیت های دیگر و ممکن است برگشت ناپذیر باشد.

درمان علت زمینه ای از نارسایی کلیوی می تواند عملکرد کلیه زندگی normal.Esfuerzos بازگرداندن کنترل فشار خون و دیابت می تواند بهترین راه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیه و پیشرفت آن به نارسایی کلیه. همانطور که سن، عملکرد کلیه به تدریج با گذشت زمان کاهش می یابد.

اگر کلیه ها به طور کامل شکست، تنها گزینه های درمانی موجود می توانند به صورت دیالیز یا پیوند. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید درمان مناسب در زمان می برد.

پزشکی گیاهان دارویی چینی در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیوی در مقایسه با طب غربی استفاده می شود، طبیعی تر است نسبت به بیماری کلیه بدون انجام آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های درمان.

اگر شما علاقه مند در پزشکی چینی هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان گیاهان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا چت با دکتر ما واتساپ: +8618230015367، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: